Porządek obrad
I
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
II
Przyjęcie porządku obrad.
III
Przyjęcie dwóch protokołów z ostatnich sesji.
1.
Protokół nr 7 z dnia 25 listopada 2024 roku.
2.
Protokół nr 8 z dnia 2 grudnia 2024 roku.
IV
Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
V
Sprawozdanie Wójta o jego pracach w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza związanych z wykonywaniem uchwał Rady.
VI
Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dominowo na lata 2025-2036.
1.
Odczytanie projektu uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dominowo na lata 2025 – 2036,
2.
Odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o projekcie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dominowo na lata 2025-2036,
3.
Odczytanie autopoprawek do projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dominowo na lata 2025 -2036 dyskusja i przegłosowanie autopoprawek.
4.
Głosowanie nad projektem Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dominowo na lata 2025– 2036.
VII
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Dominowo na rok 2025.
1.
Odczytanie projektu uchwały budżetowej na rok 2025.
2.
Odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o projekcie budżetu Gminy Dominowo na 2025 rok,
3.
Odczytanie opinii komisji stałych Rady Gminy.
4.
Odczytanie stanowiska Wójta w sprawie opinii i wniosków Komisji oraz Regionalnej Izby Obrachunkowej.
5.
Odczytanie autopoprawek do projektu uchwały, dyskusja i przegłosowanie autopoprawek.
6.
Głosowanie nad projektem uchwały budżetowej na 2025 rok .
VIII
Rozpatrzenie pozostałych projektów uchwał:
1.
Uchwała w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Dominowo na rok 2024.
2.
Uchwała w sprawie przeznaczenia umorzonej pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.
3.
Uchwała w sprawie udzielenia dotacji dla Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Katarzyny w Bagrowie z przeznaczeniem na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane obiektów wpisanych do rejestru zabytków, w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
4.
Uchwała w sprawie planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2025 rok.
IX
Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
X
Interpelacje i zapytania radnych.
XI
Wolne głosy i wnioski.
XII
Zamknięcie obrad sesji.