Porządek obrad
I
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
II
Odczytanie porządku obrad.
III
Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji:
1.
Protokół nr 16 z dnia 29 września 2025 roku.
IV
Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
V
Sprawozdanie Wójta o jego pracach w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza związanych z wykonywaniem uchwał Rady.
VI
Rozpatrzenie projektów uchwał:
1.
Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Dominowo na rok 2025,
2.
Projekt uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dominowo na lata 2025/2036,
3.
Projekt uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
4.
Projekt uchwały w sprawie przyjęcia „Rocznego Programu współpracy Gminy Dominowo z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026”,
5.
Projekt uchwały w sprawie wysokości stawek podatku od nieruchomości,
6.
Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych w roku 2026,
7.
Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2026-2028 w Gminie Dominowo.
8.
Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność sołtysa sołectwa Sabaszczewo.
9.
Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku z dnia 23 września 2025 roku.
VII
Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
VIII
Interpelacje i zapytania radnych.
IX
Wolne głosy i wnioski.
X
Zakończenie posiedzenia.