Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie dwóch protokołów z ostatnich sesji.
a)
Protokół Nr 56 z dnia 19 grudnia 2023 roku.
b)
Protokół Nr 57 z dnia 28 grudnia 2023 roku.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie Wójta o jego pracach w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza zwiazanych z wykonywaniem uchwał Rady.
6.
Rozpatrzenie projektów uchwał.
a)
Uchwała w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2024.
b)
Uchwała w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dominowo na lata 2024-2036.
c)
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie wkładu niepieniężnego (aportu) do Spółki Zakład Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Dominowie przy ul. Centralnej 7.
d)
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie wkładu pieniężnego na pokrycie udziałów w podwyższonym kapitale zakładu jednoosobowej spółki Gminy Dominowo - Zakład Usług Komunalnych w Dominowie Sp. z o.o.
e)
Uchwała w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunlnymi.
f)
Uchwała w sprawie uchwalenia wieloletniego programu osłonowego "Posiłek dla dzieci i uczniów" na lata 2024-2028 w zakresie wieloletniego programu rzadowego "Posiłek w szkole i w domu" na lata 2024-2028.
g)
Uchwała w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniajacego do korzystania z pomocy w postaci świadczenia pieniężnego z pomocy społecznej w formie zasiłku celowego na zakup posiłku lub żywności oraz okreslenia zasad zwrotu wydatków w zakresie dożywiania w formie posiłku albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych wieloletnim rządowym programem "Posiłek w szkole i w domu" na lata 2024-2028.
h)
Uchwała w sprawie wyrażenia woli kontynuacji członkowstwa Gminy Dominowo w Lokalnej Grupie Działania Stowarzyszenia "Lider Zielonej Wielkopolski" z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej.
i)
Uchwała w sprawie planu pracy Komisji Rewizyjnej.
7.
Interpelacje i zapytania radnych.
8.
Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
9.
Wolne wnioski i informacje.
10.
Zamknięcie obrad sesji.