Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
4.
Informacje Przewodniczacego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie Wójta o jego pracach w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza związanych z wykonywaniem uchwał Rady.
6.
Odczytanie projektu uchwały w sprawie Wieloletniej Prognzy Finansowej Gminy Dominowo na lata 2022-2036.
7.
Odczytanie autopoprawek do projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dominowo na lata 2022-2036 dyskusja i przegłosowanie poprawek.
8.
Głosowanie nad projektem Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dominowo na lata 2022-2036.
9.
Odczytanie projektu uchwały budżetowej na rok 2022.
a)
Odczytanie autopoprawek wniesionych do projektu uchwały budżetowej na rok 2022, dyskusja i przegłosowanie autopoprawek.
b)
Odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej.
c)
Odczytanie opinii komisji stałych Rady Gminy.
d)
Odczytanie stanowiska Wójta w sprawie opinii i wniosków Komisji, oraz Regionalnej Izby Obrachunkowej.
e)
Głosowanie nad projektem uchwały.
10.
Rozpatrzenie pozostałych projektów uchwał:
a)
Uchwała zmieniająca uchwałę budżetową na rok 2021.
b)
Uchwała w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dominowo na lata 2021-2036.
c)
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie wkładu pieniężnego na pokrycie udziałów w podwyższonym kapitale zakładu jednoosobowej spółki Gminy Dominowo-Zakład Usług Komunalnych w Dominowie Sp. z o.o.
d)
Uchwała w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2022 dla Gminy Dominowo.
e)
Uchwała w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2022.
f)
Uchwała w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie i ochrony ofiar przemocy w rodzinie na rok 2022.
g)
Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2021.
h)
Uchwała w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
i)
Uchwała w sprawie ustalenia diet oraz zwrotu kosztów podróży służbowych dla radnych.
j)
Uchwała w sprawie ustalenia wysokości diet dla sołtysów.
11.
Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
12.
Interpelacje i zapytania radnych.
13.
Wolne głosy i wnioski.
14.
Zamknięcie obrad sesji.