« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

4. Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

5. Sprawozdanie Wójta o jego pracach w okresie międzysesyjnym, zwłaszca związanych z wykonywaniem uchwał Rady.

6. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska.

c) Uchwała w sprawie udzielenia w 2019 roku dotacji ze środków budżetowych Gminy Dominowo z przeznaczeniem na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane obiektów wpisanych do rejestru zabytków, zlokalizowanych na terenie Gminy Dominowo.

d) Uchwała w sprawie przekształcenia samorzadowego zakładu budżetowego pod nazwa Zakład Usług Komunalnych w Dominowie poprzez jego likwidację w celu przekształcenia w jednoosobową spółke z ograniczona odpowiedzialnością.

7. Interpelacje i zapytania radnych.

8. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.

9. Wolne wnioski i informacje.

10. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej