Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
4.
Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie Wójta o jego pracach w okresie międzysesyjnym, zwłaszca związanych z wykonywaniem uchwał Rady.
6.
Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska.
a)
Uchwała w sprawie poboru podatków w drodze inkasa.
b)
Uchwała w sprawie nadania imienia Szkole Podstawowej w Gieczu.
c)
Uchwała w sprawie udzielenia w 2019 roku dotacji ze środków budżetowych Gminy Dominowo z przeznaczeniem na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane obiektów wpisanych do rejestru zabytków, zlokalizowanych na terenie Gminy Dominowo.
d)
Uchwała w sprawie przekształcenia samorzadowego zakładu budżetowego pod nazwa Zakład Usług Komunalnych w Dominowie poprzez jego likwidację w celu przekształcenia w jednoosobową spółke z ograniczona odpowiedzialnością.
e)
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości stanowiących własność Gminy Dominowo.
f)
Zmieniająca uchwałę budżetową na rok 2019.
g)
Uchwała w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dominowo na lata 2019 - 2028.
7.
Interpelacje i zapytania radnych.
8.
Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
9.
Wolne wnioski i informacje.
10.
Zamknięcie obrad sesji.