Porządek obrad
I
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
II
Przyjęcie porządku obrad.
III
Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji:
1.
Protokół nr 6 z dnia 23 września 2024 roku,
IV
Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
V
Sprawozdanie Wójta o jego pracach w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza związanych z wykonywaniem uchwał Rady.
VI
Rozpatrzenie projektów uchwał:
1.
Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działania Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Dominowie,
2.
Projekt uchwały w sprawie zawarcia porozumienia międzygminnego z Gminą Środa Wielkopolska w zakresie lokalnego transportu zbiorowego,
3.
Projekt uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłat za zagospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty,
4.
Projekt uchwały w sprawie zasad korzystania z gminnych obiektów użyteczności publicznej,
5.
Projekt uchwały w sprawie ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomości będącej własnością Gminy Dominowo,
6.
Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych w roku 2025,
7.
Projekt uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta dla celów podatku rolnego,
8.
Projekt uchwały w sprawie wysokości stawek podatku od nieruchomości,
9.
Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie utworzenia Żłobka DOMINIONKI i nadania statutu.
10.
Projekt uchwały w sprawie zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, realizowane w ramach środków z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,
11.
Projekt uchwały w sprawie przyjęcia "Rocznego Programu współpracy Gminy Dominowo z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025".
VII
Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
VIII
Interpelacje i zapytania radnych.
IX
Wolne głosy i wnioski.
X
Zakończenie posiedzenia.