Porządek obrad
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
4.
Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie Wójta o jego pracach w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza związanych z wykonywaniem uchwał Rady.
6.
Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska.
a)
Zmieniająca uchwałę w sprawie powołania stałych komisji Rady Gminy.
b)
Uchwała w sprawie ustalenia diet oraz zwrotu kosztów podróży służbowych dla radnych.
c)
Uchwała w sprawie wyboru metody ustalania opłat za zagospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty.
d)
Zmieniająca uchwałę budżetową na rok 2019.
e)
Zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dominowo na lata 2019 - 2028,
7.
Interpelacje i zapytania radnych.
8.
Odpowiedzi i interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
9.
Wolne wnioski i informacje.
10.
Zamknięcie obrad sesji.